Minggu, 08 Februari 2015

Indonesia - Belanda - 031

Indonesia - Belanda - 031




> Tiga puluh satu.
# Eenendertig.
> Di restoran 3 .
# In het restaurant 3 .

.
> Saya ingin makanan pembuka.
# Ik wil graag een voorgerecht.
> Saya ingin salat.
# Ik wil graag een salade.
> Saya ingin sop.
# Ik wil graag soep.
.
> Saya ingin makanan penutup.
# Ik wil graag een toetje.
> Saya ingin es dengan krim.
# Ik wil graag ijs met slagroom.
> Saya ingin buah-buahan atau keju.
# Ik wil graag fruit of kaas.
.
> Kami ingin sarapan.
# Wij willen graag ontbijten.
> Kami ingin makan siang.
# Wij willen graag lunchen.
> Kami ingin makan malam.
# Wij willen graag dineren.
.
> Apa yang Anda inginkan untuk sarapan?.
# Wat wilt u als ontbijt?.
> Roti dengan selai dan madu?.
# Broodjes met jam en honing?.
> Roti lapis sosis dan keju?.
# Toast met worst en kaas?.
.
> Telur rebus?.
# Een gekookt ei?.
> Telur mata sapi?.
# Een spiegelei?.
> Telur dadar?.
# Een omelet?.
.
> Tolong ambilkan yogurt.
# Nog een yoghurt, alstublieft.
> Tolong ambilkan garam dan merica.
# Graag nog zout en peper.
> Tolong ambilkan segelas air.
# Nog een glas water, alstublieft.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Night Diamond Bloody Red - Busy Flicker