Minggu, 08 Februari 2015

Indonesia - Belanda - 099

Indonesia - Belanda - 099




> Sembilan puluh sembilan.
# Negenennegentig.
> Genitif.
# Genitief.

.
> Kucingnya teman wanita saya.
# De kat van mijn vriendin.
> Anjingnya teman laki-laki saya.
# De hond van mijn vriend.
> Mainan anak-anak saya.
# Het speelgoed van mijn kinderen.
.
> Ini mantelnya kolega saya.
# Dat is de mantel van mijn collega.
> Ini mobilnya kolega wanita saya.
# Dat is de auto van mijn collega.
> Ini pekerjaan para kolega saya.
# Dat is het werk van mijn collega's.
.
> Kancing kemeja yang copot.
# Er is een knoop van het hemd af.
> Kunci garasinya hilang.
# De sleutel van de garage is weg.
> Komputer bos rusak.
# De computer van de chef is stuk.
.
> Siapa orang tua dari anak perempuan ini?.
# Wie zijn de ouders van het meisje?.
> Bagaimana saya datang ke rumah orang tua Anda?.
# Hoe kom ik bij het huis van haar ouders?.
> Rumahnya terletak di akhir jalan.
# Het huis staat aan het einde van de straat.
.
> Apa nama ibukota Swiss?.
# Hoe heet de hoofdstad van Zwitserland?.
> Apa judul buku itu?.
# Wat is de titel van het boek?.
> Siapa nama anak-anak tetangga?.
# Hoe heten de kinderen van de buren?.
.
> Kapan anak-anak liburan sekolah?.
# Wanneer hebben de kinderen vakantie?.
> Kapan jam praktek dokter?.
# Wanneer heeft de dokter spreekuur?.
> Kapan jam buka museum?.
# Wat zijn de openingstijden van het museum?.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Night Diamond Bloody Red - Busy Flicker